• Alles over selfservice en betaalautomaten.
Home / Blog /

Tip 3: Zet in op winkelgemak voor een betere klantbeleving.

 

Tip 3: Zet in op winkelgemak voor een betere klantbeleving.

Voor de consument draait alles om convenience, oftewel gemak bij het winkelen. Bovendien doet de nieuwe generatie klanten bepaalde taken liever zelf, zonder menselijke interactie. Producten en diensten on-the-go bestellen of aankopen via allerhande zelfbedieningssystemen? Graag. Daarom is selfservice voor jou een ideale oplossing om tegemoet te komen aan de veranderende consumentenbehoeften en krijg jij méér tijd voor je klanten. En dat is een plus voor een betere klantbeleving in je zaak.

 

De nieuwe generatie? Altijd on-the-go!

De nieuwe generatie klanten is altijd onderweg en overal gelijktijdig. Een gevolg van nieuwe technologieën, veel prikkels, keuzestress en weinig tijd. Het resultaat is dat consumenten nog sneller op hun wenken bediend willen worden en winkelgemak bovenaan hun wishlist zetten. Daarbij bepalen ze ook liever zelf hoe en wanneer ze overgaan tot een aankoop: graag nu meteen en zonder veel gedoe.

Selfservice voor meer winkelgemak

Contactloos betalen: handig en veilig, ook in jouw winkel

Lees meer

Omnichannel-strategie en selfservice om je verkoop te laten

Lees meer

Doe zoals McDonald’s: Val op met een verkoopautomaat

Lees meer

Meer belangstelling voor selfservice

Consumenten van vandaag zijn praktisch ingesteld en hebben er totaal geen moeite mee om bepaalde producten of diensten via selfservice aan te kopen. Meer zelfs, niet iedereen is gediend met de tussenkomst van een verkoper wanneer het zonder gewoon veel sneller gaat. Want tijd is kostbaar. Dat verklaart waarom klanten zelfbediening zo omarmen en waarom meer en meer bedrijven investeren in selfservice.

Selfservice voor een betere klantbeleving en een gezondere zaak

Wie steeds de klant in gedachten heeft bij het nemen van commerciële beslissingen, groeit automatisch mee met de wensen en behoeften van zijn cliënteel. Wanneer alles draait om gemak, klantbeleving en innovatie, is de stap naar de verschillende vormen van selfservice-automaten snel gezet. Wil je weten hoe klantbeleving en automatisatie kunnen samengaan? Laat je dan inspireren door het succesverhaal van de self carwash Bling King.

Door in te zetten op tijdwinst en een snelle bediening verhoog je het winkelgemak, en bijgevolg de klantbeleving, voor de consument. Maar ook jijzelf wordt er beter van. Selfservice in de vorm van een verkoopautomaat of ander zelfbedieningssysteem, is een slimme en kostenefficiënte oplossing voor jouw bedrijf. Selfservice wordt jouw Moment Of Truth.

 

Banner verkoopautomaat

 

Tijd voor service en kwaliteit

Taken die geen menselijke interactie vereisen zoals het opnemen van bestellingen of betalen, kunnen gemakkelijk overgenomen worden door een automaat . Iedereen kan iets bestellen en zelf afrekenen, toch? En zo bespaar jij maandelijks heel wat personeelskosten. Bovendien houd jij meer tijd over voor wat écht telt: service, kwaliteit en taken die het verschil maken voor jouw cliënteel. Maar er is nog één ding ...

Het belang van betaalgemak

Bij de zoektocht naar de juiste zelfbedieningsautomaat, wordt het belang van betaalgemak wel eens over het hoofd gezien. Terwijl het afrekenen net de belangrijkste fase is bij het aankopen. Je betaalautomaat voorzien van de juiste betaalterminal is dus cruciaal. Met een elektronische betaalterminal die ook contactloze en mobiele betalingen aanvaardt ben je goed op weg naar een succesvolle toekomst voor je zaak. Bekijk hier wat belangrijk is.

Selfservice en betaalgemak zijn dé toekomst. En daarin liggen voor jou heel wat commerciële mogelijkheden. 

  • Thema:
  • Categorieën:
  • Type: