Verkoopautomaten in tijden van Covid-19
Lees meer
Een ticketautomaat op maat van je zaak
Ticketautomaten zijn een vorm van selfservice waarmee je op een kostenefficiënte en veilige manier de klantvriendelijkheid én de rentabiliteit van je organisatie kan verhogen. Zowel op bemande als onbemande locaties garanderen ze een snelle en efficiënte ticketverkoop. Hierdoor vermijd je lange wachtrijen, ook op drukke momenten. En omdat de consument zichzelf bedient, kan jij je personeel inzetten op kerntaken die voor jouw organisatie wél het verschil maken.
Zo’n ticketautomaat werkt heel intuïtief en helpt de bezoeker bij het maken van zijn keuze. Ook het afrekenen verloopt heel eenvoudig en snel, zonder enige tussenkomst van een verkoper. Voorzie je automaat dus van een elektronische betaalterminal die een snelle en efficiënte ticketverkoop mogelijk maakt.
Is een snelle ticketverkoop via een selfservice kassa wat je zoekt? Ontdek hieronder de belangrijkste voordelen en de verschillende sectoren die nu al gebruik maken van deze handige toepassing.
Voordelen ticketautomaat
Via een ticketautomaat kan iedereen zichzelf gemakkelijk en snel bedienen en afrekenen. Zonder tussenkomst van personeel. En dat brengt de volgende voordelen met zich mee:

Snellere service
Snellere bediening op het moment dat de klant het wil, zonder in te boeten aan kwaliteit.

Korte wachttijd
Minder lange wachtrijen tijdens de piekuren.

Meer tevreden klanten
Hoe meer verkooppunten, hoe meer klanten je kunt bedienen en hoe meer omzet.

Betere klantbeleving
Bezorg je “to go”-klanten een snelle en correcte bediening zonder tussenkomst van een verkoper.

Foutloos afrekenen
De kassa klopt altijd en het geld gaat rechtstreeks naar je bankrekening.

Meer omzet
De automaat neemt taken van het personeel over. Hierdoor bespaar je overheadkosten en genereer je meer omzet.

Betere service
Zet je personeel in op taken die het verschil maken voor je klant en je bedrijf. De ticketautomaat doet de rest.

Altijd beschikbaar
De klant kan steeds zelf zijn ticket aankopen, ook in geval van afwezigheid van personeel.

Extra communicatiekanaal
Gebruik het scherm van de kiosk of de betaalterminal als communicatiekanaal voor reclameboodschappen en promoties.