• Alles over selfservice en betaalautomaten.

Verkoopautomaat voor fashion items

Op de luchthaven, in de winkelstraten, in stations … Overal duiken slimme verkoopautomaten op met allerhande fashion items en accessoires. Meer en meer merken en boetieks uit de fashionwereld gebruiken de verkoopautomaat om de drukke on-the-go-consument gemakkelijk te voorzien in zijn behoeften en op die manier impulsaankopen te stimuleren.

Maar extra omzet is niet de enige reden waarom merken kiezen voor het inzetten van verkoopautomaten. Ook 24/7 beschikbaar zijn, het vergroten van de merkbekendheid, klanten een unieke shoppingbeleving meegeven en de verkoopautomaat inzetten als marketingstunt zijn redenen genoeg om deze vorm van selfservice te integreren in een omnichannelaanpak.

Het aanbod is heel divers. Van parfum, T-shirts en debardeurjasjes en juwelen tot brillen, sokken, mascara en andere fashion gerelateerde items. Het kan allemaal. En de consument smult ervan.

Maar hoe zit het met stockvoorraad en het aanvullen van de automaat? Vandaag de dag zijn verkoopautomaten voorzien van een knap staaltje technologie. Ze kunnen uitgerust worden met verschillende opties die jou het leven gemakkelijker maken: telemetrie, betaalterminals, bestelsysteem, touchscreen …

Is een verkoopautomaat gevuld met fashion items ook iets voor jou? Contacteer een leverancier en vraag of en hoe dit type automaat ook voor jouw onderneming winstgevend kan zijn. Hij vertelt je ook waarom een elektronische betaalterminal de beste betaaloplossing is voor jouw automaat.

Omnichannel-strategie en selfservice gaan hand in hand

Lees meer

5 tips om te blijven verkopen in deze moeilijke

Lees meer

De voordelen van een verkoopautomaat voor je zaak

Lees meer

Fashionautomaat

Een fashionautomaat is een slimme manier om snel in te spelen op de drukke levensstijl van de on-the-go-consument en impulsaankopen te stimuleren:

24/7 beschikbaar

Iedere klant kan op elk moment aan jouw producten, ook na de werkuren. 

Breder productaanbod

Speel in op de behoeften van de ‘on-the-go-shopper’. 

Extra zichtbaarheid

Creëer je een extra verkooppunt zonder te investeren in extra personeel en vergroot je merkbekendheid. 

Nieuwe klanten

Plaats je verkoopautomaat op verschillende locaties en trek nieuwe klanten aan.  

Optimaal stockbeheer

Volg je verkoop en beheer je stockvoorraad live vanop je smartphone, tablet of pc.  

Extra omzet

Je investering is snel terugverdiend door het genereren van extra verkoop met minimale financiële inspanning. 

Betere klantbeleving

Zorg voor een betere klantbeleving voor “on-the-go”-klanten die snel nog iets nodig hebben.  

Extra communicatiekanaal

Zet je merk of zaak in de kijker en communiceer over promoties en andere reclameboodschappen. 

VALINA banner